Ostatnio dodane
recent

[🛒🛒🛒HAUL🛒🛒🛒] ZAFUL: UBRANIA W RYTMIE TROPIKÓW 🌴🌴🌴 I ORGANIZER NA PĘDZLE

Hejka 😎 Nie pokazywałam Wam jeszcze haulu z ubraniami (powiem Wam, że szykuje się jeden taki w formie video) ale to się zmieni od teraz! Myślę, że od czasu do czasu pokażę też jakieś outfity, tak dla przełamania tematyki kosmetycznej 😉W tym wpisie jednak zobaczycie, co wzięłam ze sklepu chińskiego i UWAGA: to moje pierwsze zakupy online z ubraniami i choć bałam się zaryzykować z chińszczyzną - mile się zaskoczyłam! Zapraszam do lektury 😘





Na pierwszy ogień poszła kwadratowa, przykrótka, falbaniasta bluzka z motywem marynarsko - tropikalnym. Choć nie jestem fanką ani przykrótkich bluzek (kiedy podniosę ręce do góry widać połowę brzucha) ani tym bardziej falban, to jednak ten ciuszek ma coś w sobie!
Bluzka została wykonana z grubego polyestru, który niestety w wysokich temperaturach grzeje. Ciuch zdecydowanie na odrobinę chłodniejsze dni i osobiście widzę tę bluzkę z ołówkową spódnicą, gdyż nie lubię świecić ciałem. Rozmiar, który wybrałam to L ale jest ta bluzką trochę na mnie za duża, pomimo że mam prawie 100cm w klatce piersiowej (schudłam 10kg od początku roku i z XL spadłam do rozmiaru M/L). Nie wygląda źle ale mogłaby być ciut mniejsza.

Jeżeli chodzi o nadruk to wysokiej jakości, ogólnie wzór w bardzo w moim guście!
Jestem mega zaskoczona wysoką jakością i jeżeli przy następnej turze ubrania też będą takiej jakości to będę dalej zamawiać.







T-shirt z motywem - a jakże! - tropikalnych kwiatów. Niestety znowu okazała się za duża, choć jej fason to oversize. Lubię luźne koszulki, więc w tym przypadku marudzić nie będę.
Wykonana również bardzo dobrze ale już nie z polyestru a z bawełny. Będzie idealna na podróż do Meksyku!







Kocham niebieski, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej błękitnej szmizjerki! 
Mam 165cm a ona sięga mi prawie do kostki, więc jest naprawdę długa. Wykonana z cienkiego polyestru, zapinana na małe guziczki a w pasie mamy dodatkowo pasek do wiązania.
Fajna propozycja na upalne dni. Tutaj wzięłam rozmiar XL z racji szerokich bioder i dobrze zrobiłam! Jeżeli masz ponad 100cm w biodrach, jak ja to zdecydowanie weź XL - będzie leżeć jak ulał. Po raz kolejny wysoka jakość ubrania i miłe zaskoczenie.




Taki stojak już mam ale wiecie, że jako pędzlowy czubek potrzebuję dużej ilości kubełków 😂😂
Zapakowany w grube, kartonowe pudełko, więc nic się nie rozwaliło ani nie porysowało.
Bardzo dobre wykonanie, gruby kawał plastiku i nie mogę się do niczego przyczepić! Lubię ten organizer.



A może szukacie fajnego bikini? Luknijcie za 👉Zaful Blue Bikini Summer 2017 Promotion 👈




A, jeszcze jedno! Łapcie kod zniżkowy: ZafulChen i dajcie znać w komentarzach, co myślicie o tych rzeczach! Buźka 😘
patrycja sprada

patrycja sprada

13 komentarzy:

  1. Zupełnie nie moja stylistyka, aczkolwiek ta druga bluzeczka na lato do krotkich szortow moglabu fajnie wygladac. Podróż do Meksyku coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz taką kocham ciuchy na luzaka 😎Mexyk mega polecam! Byłam raz i na pewno wrócę 🏝😍

      Usuń
  2. Bosze ta długa niebieska bluzka/tunika to coś dla mnie. Uwielbiam takie rzeczy i na dodatek w moim ulubionym kolorem. Szkoda ze jestem niska i zawsze szuram po podłodze w takich ciuchach.

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwaitowe rzeczy mnie zaciekwiły, może i ja sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten organizer czekam właśnie.
    A koszulki bardzo artystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zbyt kolorowo 😊 ale najwazniejsze, ze Tobie sie wszystko podoba 😊 tez sie triszke obawiam zamawiania ciuchow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ta w kwiatki za duża, bo cudna jest ! :D A ciuchy idealnie w Twoim stylu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kolorowe to twoje zamówienie kochana! Ale jeżeli lubisz taki styl, to czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szmizjerka jest wspaniała ❤ zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta dluga koszula do ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy Kochana! Koszulki bardzo mi się podobają. Taki stojak to bardzo praktyczna rzecz sama muszę sobie zamówić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo widzę że lubisz prawie to samo co ja :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.