Ostatnio dodane
recent

[YOUTUBE] 😱 😱 😱 WTF 😱 😱 😱 PĘSETA DO WĄGRÓW❓❗

Hejka! 😎Dawno nie było filmów, co spowodowane było niestety uszkodzeniem aparatu i jego naprawą w serwisie, jednak wszystko już jest ok i mogę tworzyć Patowe git produkcje 😂
Na pierwszy ogień po przerwie postanowiłam zafundować Wam live test z gadżetem do pielęgnacji twarzy a konkretnie narzędzie tortur, służące wyciskaniu wągrów i krostek... Brzmi paskudnie i tak też będzie, zresztą sami zobaczcie!



Dzięki za subki, lajki i komenty!
Dajcie znać czy słyszeliście o tej pęsecie czy nie.
patrycja sprada

patrycja sprada

3 komentarze:

  1. ja mam podobny przyrząd i u mnie działa;D z nosa wągry "wyciska" xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzowie o słabych nerwach, który są obrzydliwi :D No ładnie, ładnie :D Ja się nie skuszę, z jednej strony naprawdę fajnie ta pęseta powyciągała, a z drugiej strony ja bym się na pewno pokaleczyła tymi ostrymi końcami :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.