[BLOG] SPOTKANIE BLOGERSKIE ZE SZKOLENIEM Z Z.ONE CONCEPT W SALONIE EURO-FRYZ W ŁODZI

Hejka! 😎Dzisiejszy wpis będzie niezwykle przyjemny zarówno dla mnie, jak i dla Was, bowiem będzie dużo zdjęć ze wspaniałego spotkania, na którym dowiedziałam się sporo odnośnie profesjonalej pielęgnacji i stylizacji włosów. Wrażenia fantastyczne, piękne wspomnienia w głowie oraz znakomite prezenty zarówno dla mnie jak i Macieja, który robił zdjęcia! Jesteście ciekawi szkolenia i firmy Z.One Concept? Koniecznie przeczytajcie ten wpis 😀



Spotkanie dotyczyło tematów związanych z włosami, bowiem Z.One Concept to firma profesjonalna do pielęgnacji i stylizacji włosów, która pochodzi z Włoch i działa od 1999 roku. 
Jedynym przedstawicielem marki na Polskę jest właśnie salon Euro-Fryz, w którym odbyło się szkolenie. Gama produktów Z.One Concept jest niezwykle szeroka a podzielona została ona na linie produktów: No Inhibition, Milk_shake, Simply zen. W obrębie tych serii i z wykorzystaniem oczywiście tych produktów, zostały omówione następujące zagadnienia:


Kosmetyki pięknie prezentowały się na półkach, podświetlone a wszędzie były porozstawiane tajemnicze koktajle...







Całe spotkanie prowadziły dwie niezwykle sympatyczna panie, które bardzo rzetelnie i konkretnie opowiadały o zagadnieniach z tablicy, odpowiadały na pytania zadane przez blogerki.



Seria No Inhibiton



Wszystkie słuchałyśmy, chociaż też sporo gadałyśmy - ja i Joanna 😂




Wąchałyśmy kosmetyki, siedząc wśród szampana z truskawką oraz słodkich babeczek - nie tylko blogowych! Przez całe szkolenie mogłyśmy zobaczyć zabieg regeneracji włosów czy nadania innego tonu włosom. Nasze blogowe koleżanki zgłosiły się do akcji a oprócz tego byłą też starsza pani, modelka, której zmieniono ton włosów bardzo ciekawym produktem,  którym za moment!





I tu wspomniana modelka. Na włosy tej pani nałożono kosmetyki, które każda z nas dostała do przetestowania a jest to pianka połączona z pigmentem, który nie posiada amoniaku ani wody utlenionej, nie wnika w głąb łusek włosa a osadza się między nimi. Nie niszczy włosów i jest spieralne. Według mnie efekt był mega i pani wyglądała pięknie!


Jak wykonać milk shake'a 👆




Efekt jest subtelny, oczywiście wiele zależy od koloru naszych włosów, gdyż ów pigment raczej nadaje refleksy, niż barwi jak typowa farba!


A teraz pora na prezenty! 😀


W tajemniczej torbie ukryło się sporo dobroci i nawet Maciej został hojnie obdarowany!
W mojej torbie znalazła się seri produktów z linii Milk_shake, w tym również zestaw miętowy. Maciej natomiast dostał zestaw do pielęgnacji i stylizacji włosów firmy Depot. 
Specjalnie nie pokazuję wszystkiego z bliska, gdyż będę recenzować każdy zestaw po kolei!



W tej chwili używam zestawu w białym opakowaniu, tj. szamponu nawilżającego, maski oraz olejku z marakui z serii No Inhibition. Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji no i czeka mnie szaleństwo z pigmentem! Zestaw miętowy zostawiam na wylot majowy, myślę że w Albanii ten set sprawdzi się cudownie i będzie mnie i Macieja koił.



Barokowy pokaz „Spektakl Dusz” na zamku w Rydzynie



Show na łódzkiej ASP



Najnowsza kolekcja fryzur ,,Unrestricted"

Wrażenia ze spotkania boskie, firma mnie zaintrygowała na tyle, że ja - włosowy ignorant - z przyjemnością i zaciekawieniem testuję produkty i jeżeli po dłuższym czasie stosowania nie dostanę uczulenia ani łupieżu to zakupię sporo produktów dla siebie i Maćka! Wypatrujcie recenzji, na pewno się pojawią 😊 Firmę możecie też śledzić, jak i ja na FB tutaj 👉KLIK


A Wy znacie Z.One Concept?

30 komentarzy

  1. Bardzo lubię spotkania, z których mogę wynieść dużo informacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki.
    A takie spotkania muszą być świetne! Dużo można się dowiedzieć i na własne oczy zobaczyć działanie produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam mocno takiego, bardzo pouczającego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała jechać na takie spotkanie. Dużo można się dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej firmy nie znam, Ale czekam na recenzje kosmetyków, które osobiście wyprobujesz😙

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ja na takie spotkania się nie załapuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam brać udział w takich spotkaniach. Widzę, że jesteś zachwycona wiec na pewno było warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wam takich spotkań. takim spotkaniem na temat włosów byłabym bardzo zainteresowana , bo moje włosy to porażka i może czegoś bym się dowiedziała i nauczyła jak dbać o włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale przedstawienie jest ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanie, i te zdjęcia ach..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę wszystkie te spotkania sa tak daleko, a dostac sie tez czasem graniczy z cudem. Zazdroszczę. Piekne zdjecia Patrycja 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najchętniej przetestowałabym milkshake <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Zazdroszcze i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, marzenie ściętej głowy pojechać na takie spotkanie! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać ze było świetnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym chciał uczestniczyć w takim wydarzeniu. Strasznie mnie ciekawi.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję że my się kiedyś spotkamy. 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina z miłą chęcią poznać i wyściskam 😍

      Usuń
  18. Spotkanie było świetne :) Testuję kosmetyki w domowym zaciszu i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spotkanie, pozazdrościć 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Pati, jaki kolor wybrałaś? Ja brąz i egekt jest super!

    OdpowiedzUsuń