[RECENZJA] DAX SUN, PEELING WYGŁADZAJĄCY + CHUSTECZKA SAMOOPALAJĄCA

Hejka :) Przed Wami jeszcze jedna recenzja poświęcona bezpiecznemu opalaniu a będzie mowa o saszetce z peelingiem i chusteczką brązującą. Przyznam, że mam troszkę uwag do tego produktu ale jest też ogromny plus! Jaki? O tym dowiecie się z recenzji :) Zapraszam do czytania.


Peeling 8ml + chusteczka z flizeliny o wymiarach 18 x 17cm
Cena 3,99zł


Info ze strony sklep.dax.com.pl:


 Skład:


W saszetce znajduje się peeling oraz chusteczka samoopalająca. 
Peeling jest rewelacyjny! Przepięknie świeżo, tak morsko pachnie i ma w sobie bardzo ostre drobinki z orzecha włoskiego, które zostały zatopione w kremowej bazie. Kosmetyk ten skradł moje serce i znakomicie zdziera martwy naskórek oraz przygotowuje do opalania chusteczką.

Chusteczka samoopalająca została wykonana z flizeliny o wymiarach 18cm x 17cm, która została nasączona płynem. Chusteczka niestety dość szybko wysycha i na pewno nie da rady wysmarować nią całych nóg bo zwyczajnie wysmarujemy jedną i sajonara. Ja posmarowałam sobie twarz, szyję, dekolt oraz ramiona i widzę dzisiaj, że mam gdzieniegdzie smugi bo zwyczajnie przyschła i w niektórych miejscach zrobiły się niedomalowane plamy.
W każdym razie, opalenizna jest fajna, naturalna ALE jest ten specyficzny zapach, którego osobiście nie lubię i niestety utrzymuje się nadal na skórze. Opalenizna pokazuje się już po 1h a po 4h widać w pełnej krasie.
Jest fajna ale do twarzy i dekoltu.


Lubicie samoopalacze?



4 komentarze

  1. Mialam, sama o niej pisałam kilka dni temu.
    Peeling spoko, ale chusteczka... ja myłam twarz 10 minut po użyciu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie sięgam po takie kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Opalanie to nie moja bajka, więc mogę sobie darować testowanie takich kosmetyków, uff :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chusteczki są świetne! :)

    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń