[RECENZJA] EVELINE ANTI-SHINE COMPLEX, PRESSED POWDER NR 34 MEDIUM BEIGE

Hejka :) Dzisiaj kolejna recenzja przed Wami z kosmetykiem od Eveline ale ulubieńcem!
Powiem Wam, że miałam wcześniej puder tej firmy, który bardzo lubiłam a był on z serii Celebrities, więc mając w pamięci sympatię do tamtego produktu postanowiłam sięgnąć po ten kosmetyk.
Dodam w tym miejscu, że ów puder posiadam w dwóch odcieniach ale wpierw postanowiłam się zabrać za ten, póki jestem ciut ciemniejsza ;)
Ciekawi? Czytajcie dalej!


Pojemność 14g
Cena ok 15zł


Info ze strony sklep.eveline.eu:



Skład:


Puder został zapakowany w plastikowe opakowanie, zamykane przezroczystym wieczkiem na wkręt.
Z boku opakowania jest przezroczysta naklejka, która informuje nas o tym, iż nikt wcześniej kosmetyku nie dotykał i nie używał.



Puder o nr 34 to średni beż, ciepły o żółtym zabarwieniu. Mocno kryjący i można go nakładać dwojako: puchatym pędzlem omieść twarz i otrzymujemy efekt zmatowienia i delikatnego krycia albo mokrym, kulkowym pędzlem nałożyć go ruchem stemplującym i uzyskamy mocne krycie.
W obu przypadkach efekt jest bardzo fajny!



Puder prezentuje się bardzo ładnie na skórze. Nie ma efektu maski, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza twarzy. Buzia nim przypudrowana będzie wyglądać idealnie przez wiele godzin ale przypominam Wam - moja cera to cera sucha. W przypadku cer mieszanych i tłustych uważam, że również świetnie się sprawdzi,więc nie pozostaje mi nic innego jak polecić go Wam :)



A tak prezentuje się na twarzy.

Więcej zdjęć TUTAJ
Co myślicie o tym pudrze?
Znacie pudry Eveline?

10 komentarzy

  1. Mialam kiedys i jakos nie przypadl mi do gustu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć coś takiego w awaryjnych sytuacjach :)) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy:) Ja na razie używam ryżowego z Paese:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważasz, że jest on naprawdę anti-shine czy nie zbytnio? Pozdrawiam!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera to typowy suchar, na mieszanej sprawdzi się ale na prawdziwym tłuściochu może nie wytrzymać 8h i w sumie jestem tego pewna :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem bardzo ładnie i naturalnie wygląda na twarzy. Ja jeszcze nie miałam pudru z Eveline, moim ulubieńcem jest ten z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem posiadaczką tego pudru i go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny puder, rozejrzę się za nim. :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jakiś inny puder z Eveline i był średni, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię. Zawsze jest w torebce, przydaje się w pracy i dobrze spełnia się w celu odświeżenia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń