Ostatnio dodane
recent

[TAG] TOO MUCH INFORMATION

Hejka! Po wczorajszym, bardzo poważnym poście pragnę Was dzisiaj troszkę rozerwać, więc przed Wami tag z pytaniami ;) Mnie przypadł do gustu i postanowiłam go zrobić!
Zapraszam do czytania :)


1.Co masz na sobie?
 Koszulka no name, spodnie z C&A, sweterek firmy RYBA.

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Byłam nie raz, szukałam miłości długo a kiedy przestałam ona sama mnie znalazła :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie?
Miałam! To zawsze mnie łamano serce.

4. Ile masz wzrostu?
165cm

 5. Ile ważysz?
72 - 73kg ale ciągle walczę, żeby schudnąć. Nie tyję ale waga stoi.

6. Jakieś tatuaże? 
Nie. Chciałabym ale mój Mąż nie lubi tatuaży.

7. Jakiś piercing? 
Miałam kiedyś kolczyk w brodzie a potem przy ustach, po mojej prawej stronie. Obecnie noszę tylko kolczyki w uszach.

8. OTP? (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Zdecydowanie Meg Ryan i Nicolas Cage z ukochanego Miasta Aniołów!

9. Ulubiony program (serial)? 
Ojj ze starych to na pewno Przyjaciele, Z Archiwum X.
Z nowych produkcji to sporo mam na liście: Hannibal, The Following (niestety nie będzie więcej podobno chlip chlip), Penny Dreadful (obłędna produkcja!), Salem (dla mnie trochę kicz ale klimat niezły).

10. Ulubione zespoły?
The Cure, U2, Schiller, Depeche Mode, Florence + The Machine, Sorry Boys, Flykkiller, Portishead i wiele wiele innych.

11. Za czym tęsknisz? 
Za Grecją, słońcem i klimatem śródziemnomorskim.

12. Ulubiona piosenka? 
Od dłuższego czasu morduję cd Sorry Boys a konkretnie te 2 kawałki:





Ponadto standardowo The Cure i cd Disintegration



13. Ile masz lat? 
27, w październiku skończę 28.

14. Znak zodiaku?
Waga.

 15. Czego szukasz u partnera? 
Zawsze szukałam męskiej kopii siebie ale taki układ chyba by nie wypalił, więc związałam się z całkowitą odwrotnością mnie, co skutkuje czasem niezłym hardkorem.

16. Ulubiony cytat?
Mam kilka ;)

,,Gdy się człowiek ro­bi star­szy, wszys­tko w nim po trochu parszywieje"- Jarosław Iwaszkiewicz
„Mniej to więcej” - Ludwig Mies van der Rohe
,,Czas to pieniądz, a pieniądz to więcej niż czas" - Edgar Allan Poe
,,Człowiek może znieść bar­dzo dużo, lecz po­pełnia błąd sądząc, że pot­ra­fi znieść wszystko" - Fiodor Dostojewski
,,Słowa wyrządzają krzywdę tajemnemu sensowi, gdy się coś wypowiada na głos, wszystko się od razu trochę zmienia, robi się trochę fałszywe, trochę głupawe [...]'' - Herman Hesse z Siddharthy, tom 2, Gowinda.
,,Im kul­tu­ra niższa, tym naśla­dow­nic­two bar­dziej rozwinięte" - Stefan Żeromski


 17. Ulubieni aktorzy? 
Mads Mikkelsen, Stellan Skarsgård, Meg Ryan, Nicolas Cage, John Cusack, Gary Oldman, Kenneth Branagh, Helena Bonham Carter, Jeremy Irons, Ralph Fiennes, Eva Green, Michael Pitt, Ethan Hawke.

18. Ulubiony kolor? 
Błękity, zielenie, fiolety.

19. Głośna muzyka czy cicha? 
Zależy od nastroju i czy pracuję czy nie.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? 
Kiedy jestem naprawdę przybita to siedzę w samotności - albo w całkowitej ciszy albo słucham The Cure.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 
Czasem 15min a czasem 1h.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Zależy czy pracuję w domu czy muszę wyjść. Jak muszę wyjść to ok 1,5h jak nie to max 30min.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Oj i to nie raz! Jak byłam młodsza miałam swoich kumpli i z nimi zdarzało się bić. Lubiłam bójki, byłam i nadal jestem niezłym zadziorem ;)

 24. Co Ci się podoba u płci przeciwnej? 
Zawsze podobało mi się to, że faceci są konkretni, wysyłają i odbierają proste oraz czytelne komunikaty. Nie kierują się emocjami, humorami tylko logiką, kalkulacją. Rzadko kiedy facet poświęca się dla kobiety w imię miłości...

25. Co Ci się nie podoba u płci przeciwnej? 
To, co najbardziej mnie w mężczyznach drażni to zwyżka testosteronu i samcze ego, poczucie bycia lepszym ze względu posiadania wacka. Wszyscy faceci, których poznałam w moim życiu dawali mi odczuć oraz moich koleżankom, że są gorsze bo zachodzą w ciąże, kochają, chcą dziecka, domu, rodziny. Ja jestem jak facet, czuję jak facet, myślę jak facet ale jednocześnie jestem kobietą i ten pokręcony mix sprawia, że wolę towarzystwo mężczyzn ale jednocześnie nimi pogardzam właśnie przez ten testosteron (myślenie wackiem) + złe traktowanie kobiet. 
Dla mnie męskie towarzystwo służy do 3 rzeczy: 

1- rywalizacji
2- odbijania piłeczki w relacjach z podtextem sexualnym, żeby zakręcić faceta i pokazać mu, jaki jest miałki
3- przeglądania się w męskich oczach jak w lustrze.

26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga? 
Powód był 1 - z pasji do kosmetyków i sympatii do ludzi. Skoro kupowałam i kupuję sporo rzeczy to czemu nie podzielić się opinią z innymi, polecić i przestrzec przed bublami.

27. Czego się boisz?
Obecnie nie boję się niczego. To, co przeszłam w życiu tak mnie stępiło i utwardziło, że mało co mnie rusza.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Rzadko płaczę. Limit wylanych łez przerobiłam x lat temu - wystarczy już :)

 29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz? 
Oj rzadko mówię i wcale nie chcę tego w kółko wysłuchiwać. Jestem szorstka w obyciu i kocham ale wychodzę z założenia, że mogę powiedzieć słowo ,,kocham" raz na tydzień czy miesiąc i będzie ok,

30. Co oznacza Twój blogowy nick?
Mój nick to połączenie 2 słów: mojego nazwiska - Sprada i makeup czyli makijaż, który jest moją pasją.

31. Ostatnia przeczytana książka? 
Czytam kilka. Serię o Hannibalu Harrisa, serię Michaela Marshalla Smith'a (Intruzi, Niewidzialni), książki o ludzkim losie, karmie itd. S. Łazariewa, poezję w zależności od nastroju, kończę po raz kolejny Lolitę Nabokova i czytam książkę od mojej Kasi - Kevin Dutton Mądrość Psychopatów.

32. Książka, którą aktualnie czytasz? 
Wymieniłam w punkcie wyżej. Czytam kilka :)

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)? 
Hannibala, Penny Dreadful, Salem, Wayward Pines.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 
Mój Mąż.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms? 
Rodzic.

36. Ulubiona potrawa?
Kuchnia grecka i włoska. Kocham warzywa, owoce morze i drób.

 37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Japonia!

 38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ? 
Grecja kontynentalna, na wybrzeżu, pod Olimpem :)

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? 
Hah, jest mnóstwo ludzi, którzy mi się podobają. Zależy o jakim aspekcie mówimy.

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś? 
Dzisiaj rano.

41. Kiedy ostatnio ktoś Cie obraził? 
Kilka dni temu ktoś nazwał mnie chimeryczną histeryczką.

42. Ulubiony słodki smak?
Generalnie nie jestem fanką słodyczy. Lubię czasem zjeść lody ciastkowe, snickersowe, tartę gruszkową, jabłecznik wegański ale najbardziej kocham gorzką czekoladę <3

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Gram na gitarze klasycznej, elektrycznej i pianinie. Wieki temu to było, sporo zapomniałam ale powiem Wam, że brakuje mi grania...

44. Ulubiona część biżuterii ? 
Wszystko :D

45 . Sporty, które uprawiasz?
Nie uprawiam żadnego i wiem, że musi się to zmienić!

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Natalia Kukulska - Miau. Świetny kawałek!

47. Ulubiony tekst na podryw ? 
Mój czy faceta, który do mnie startuje? :D Ja podrywam w zależności od tego, z kim mam do czynienia. Nie mam stałego textu ;) A jeżeli chodzi o podrywanie mnie: nie lubię tego, wolę sama zdobywać.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 
Jak wyżej - zależy od osobnika ;)

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Z moim mężem, jak w każdy weekend. W tygodniu częściej z Mamą.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Taguję wszystkich chętnych i proszę o linka do posta pod tym wpisem ;)


To tyle kochani!
Zapraszam więc do zabawy i czekam na linki w komentarzach ;)

patrycja sprada

patrycja sprada

5 komentarzy:

  1. jesteś naprawdę ciekawą osobą! słucham zupełne innej muzyki niż Ty, oglądam inne filmy i w ogóle wszystko jest inne :D
    ja za to gram na gitarze akustycznej^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy sporo wspólnego z tego co wyczytałam :)
    bardzo dobrze czyta sie Twojego bloga.
    Zapraszam rownież do siebie

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/06/diy-jak-naprawic-skruszony-kosmetyk.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisujcie posty w naszym blogbooku :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten tag! :D
    Ja tak samo kocham kuchnię włoską :3
    świetne odpowiedzi :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.