Ostatnio dodane
recent

[MANICURE] PIERRE RENE PROFESSIONAL NR 338 CORAL FRENCH

Hejka :D Dzisiaj kolejna recenzja i znowu lakier do paznokci! Nigdy nie lubiłam u siebie odcieni delikatnych a tym bardziej kolorów używanych w klasycznych frenchu aż do momentu odkrycia tego cuda. Lakier Pierre Rene jest świetny w każdym calu i jego kolor mnie zachwycił - przy moim odcieniu skóry wygląda wybornie :D
Ciekawi? Czytajcie dalej!


Pojemność 11ml
Cena 11,99zł


Skład + Info ze strony pierrerene.pl:


Lakier znajduje się romboidalnej, szklanej buteleczce z długim i szerokim pędzelkiem.



Kolor jak widzicie sami to pastelowy, pudrowy róż, na pewno nie koral! 



Formuła lakieru jest lejąca, rzadka ale jednocześnie produkt jest dosyć dobrze napigmentowany.
Tutaj na fotkach macie 2 warstwy koloru i jest ok - nic nie prześwituje.



Lakier Pierre Rene mnie mile zaskoczył swoją jakością! Przede wszystkim ładnie kryje, szybko schnie oraz bez bazy i topu wytrzymał u mnie 5 dni bez odprysków aż odcień mnie się znudził i go zmyłam. Czego chcieć więcej? Moim zdaniem warto go mieć bo jest zachwycający i najlepszą oceną tej emalii jest fakt, że jak nigdy takich lakierów nie lubiłam, tak teraz kocham!





Lubicie takie lakiery?
Znacie emalie od Pierre Rene?

patrycja sprada

patrycja sprada

15 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą :) mam podobny kolorek z Essie - spaghetti strap czy jakoś tak.
    Zapraszam na: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory na kimś :D. Swoje paznokcie wolę w kryjących lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam lakierów z PR. KOlor ładny, ale mam w swojej kolekcji mnóstwo podobnych więc jak się skuszę to na inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie kryje i wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie te lakiery z PR ale kolor nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. grzeczny kolor :) ja uwielbiam dziwne kolory z serii rimmel 60, a ostatnio lubię za kolor essie big spender

    OdpowiedzUsuń
  7. zaponiałam dopisać lakiery Pierre Rene nie zachwyciły mnie, moze cos się już zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda fajnie :) lubię takie kolory latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.