[TAG] SPRING TAG

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do Was z mega luźnym i szybkim postem, w którym odpowiem na pytania związane z wiosną. Taki tag krąży co roku na blogach a dzisiaj postanowiłam sama go zrobić, gdyż czuję wiosnę! :D Zachęcam również do zabawy moi drodzy ;)



1. Co najbardziej lubisz w tej porze roku?
Widok zieleni, słońce, czyste niebo i jak się wszystko budzi do życia.

2. Książka, która byłaby dla Ciebie idealna na wiosnę?
Zawsze sięgam po klasykę. Wiosną lubię czytać poezję miłosną.

3. Kolor, który chciałabyś aby był modny tej wiosny?
Ultramaryna!

4. Czy planujesz wiosenne porządki? A może jesteś w ich trakcie?
Zawsze na wiosnę przerzucam zimowe rzeczy do tylnych szuflad a cieńsze ciuszki do przodu :)

5. Plany na przerwę wiosenną?
Blogowanie i vlogowanie w wolnej chwili a tak to standardowo - tworzenie :D

6. Zapach tej wiosny to...
Oj na pewno będzie to staroć Armaniego Acqua di Gio :)

7. Twoim ulubionym produktem tej wiosny będzie...
Krem CC Eveline! Zakochałam się w nim :)

8. Co wiosną nosisz najczęściej?
Na co dzień noszę zawsze ciuchy typu casual, najczęściej pastele lub neony :D

9. Jaki jest Twój ulubiony szal wiosenny lub inny dodatek?
Kocham wiosną nosić mój jedwabny szal od Johna Galliano :)

10. Wiosna to zmiany nie tylko dotyczące odżywiania, lecz także trybu życia. Czy u Ciebie również?
U mnie zmiany całkowite. Począwszy od ruchu, poprzez dietę a kończąc na intensywnym tworzeniu, douczania się i czytaniu książek. Krótko mówiąc - im więcej słońca to tym więcej życia w Pacie :D


To tyle! Serdecznie zapraszam wszystkich do zabawy i zaklinania wiosny ;)


5 komentarzy

  1. och, ja również czekam na wiosnę, już nawet wyciągnęłam nową kurtkę z szafy, bo nie mogę patrzeć na swoją grubą zimówkę :D żeby tylko raczyła szybko przyjść, bo słoneczko zdecydowanie jest mi potrzebne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać wiosny! Dziś kupiłam cudowną, turkusową, zwiewną spódnicę prawie maxi i już bym chciała ją nosić. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pat wiosną kwitnie, chyba zgapię od Ciebie TAG :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj tez zapachniało mi wiosną- 10 stopni na plusie!!! Czekam na topienie Marzanny :)

    OdpowiedzUsuń