[RECENZJA] MAYBELLINE COLORSENSATIONAL VIVIDS

Hejka! Przychodzę znowu do Was późno ale niestety jestem maxymalnie zapracowana. Jutro natomiast pojawi się kilka postów, więc spokojnie ;)
Ten post będzie krótki, dlatego że uważam, iż w przypadku tych pomadek nie muszę zbyt wiele pisać.
Dlaczego? Czytajcie dalej!




Info ze strony maybelline.com:



Pojemność ?
Cena ok 25zł


Pomadki te pokazywałam dawno temu a dokładnie w listopadzie 2013, pokazując moją ówczesną kolekcję szminek ---> KLIK
 Pomadki marki Maybelline ze stałej kolekcji, dostępnej non stop, podobnie jak i seria Vivids mają prawie identyczne opakowania! Różnice są takie, że te najnowsze mają wszystkie mocno czerwone, oczojebne skuwki :D Konsystencja i zapach pomadek jest dla mnie identyczny!


To, co wyróżnia Vivids na tle pozostałych pomadek Maybelline to przede wszystkim KOLORY.
Odcienie są mega nasycone i mega odważne. Jedyne uwagi jakie mam dotyczą trwałości a w przypadku ostatniego koloru - czerwonego w nr 916 Neon Red, odcień ten na moich ustach wypada... pomarańczowo.
Wracając do trwałości - nie jest ona hiper zachwycająca, pomadki odbijają się na wszystkim ale też ich zachowanie na ustach jest dla mnie szczególnie miłe, dlatego że nie wysuszają ich na wiór. Pomadki gładką suną po ustach ale potrafią podkreślić suchą skórkę! O czym za chwilę się same przekonacie!  
Dodam od siebie, że pomadki schodzą równomiernie i zauważyłam, że w końcowej fazie swojego życia zostają na wargach w formie zabarwienia a la tint.
Pomadki są bardzo fajne i komfortowe w noszeniu ale trwałością nie powalają.

od lewej: 906 hot plum, 910 shocking coral, 916 neon red


906 hot plum


910 shocking coral (na dole ust sucha skórka!!)


916 neon red



Co myślicie o tych pomadkach? Macie je już?


21 komentarzy

  1. bardzo podobają mi się jak wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale są cudowne i na pewno chce mieć chociaż ta koralową !

    OdpowiedzUsuń
  3. 910 shoking korla <3 przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. neon red chyba bardziej pomarańczowy, bardzo ładne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piekne, nie wiedziałabym, na którię zdecydować *___*

    OdpowiedzUsuń
  6. no świetnie wyglądają, naprawdę ta sucha skórka nie podkreślona

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mega, jednak 906 najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki nr 1 bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają fajnie, ale szkoda, że tak jakościowo zawodzą. Mam standardową wersję pomadek i jest całkiem przyzwoita z kolei.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z tych kolorów jest wspaniały. Pomadki pięknie podkreśliły usta i nadały im uroczego blasku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory rzeczywiście są cudne ;) Ale właściwie nie ciągnie mnie do tych pomadek, wolę lepszą jakość i trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo uważam! Dlatego na więcej się nie skuszę :)

      Usuń
  12. Hot plum - muszę ją mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że w końcu są dostępne w Polsce i za taką przyjemną cenę. Ta pomarańcz jest obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  14. róż <3 piękny... ale pewnie wyglądałabym jak lafirynda:D Moje kolory to nudziaki wszelkiego rodzaju:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, u mnie odwrotnie - w beżach wyglądam jak chora, więc już nie szukam swojego idealnego cielaka :D

      Usuń