TAG - Top 5 pomadek 2013 roku

Hejka! :* Dzisiaj wpadam do Was z tagiem, który wzięłam z bloga http://one-more-dress.blogspot.com/2013/12/tag-top-5-pomadek-2013-roku.html

Pokażę Wam pomadki, które w tym roku używałam najczęściej! Do tego wpisy wybrałam jedynie klasyczne, w standardowym, wykręcanym opakowaniu, pomijając ukochane lakiery do ust YSL czy matowe pomadki w płynie;)

TAG - TOP 5 pomadek 2013 roku

Zasady:
1.  Napisz, kto zaprosił Cię do zabawy.
2. Wymień (opcjonalnie opisz) i pokaż 5 pomadek, których z przyjemnością używałaś w ciągu 2013 roku.
3. Jeśli masz ochotę pokaż zbiorczo swoje wszystkie kosmetyki do ust.
4. Zaproś do zabawy minimum 5 osób.  
5. Będzie mi miło, jeśli poinformujesz, że tag pochodzi z mojego bloga. 

Wszystkie pomadki, jakie posiadam w swojej kolekcji pokazywałam w tym poście 
KOLEKCJA SZMINEK
A oto moja lista TOP 5 pomadek 2013 roku :D

Od lewej:  Chanel Rouge Allure nr 105 inimitable, Essence Longlasting lipstick nr 03 dare to wear, Flormar Longwearing nr L16, Maybelline Colorsensational nr 906 hot plum, Wibo Eliksir nr 06.

A teraz po kolei pokażę każdą na ustach i wyjaśnię dlaczego dokonałam takich wyborów ;)


Kocham tę pomadkę za jej kolor, trwałość, wygląd na ustach i za to, że nie wysusza warg! Jest najpiękniejszą, czerwoną pomadką w mojej kolekcji!! Nie jest to czerwień oczywista, owszem - jest kremowa ale zatopiono w niej metaliczno - czerwone płatki, które sprawiają, że usta przepięknie się mienią i mają lekko metaliczny poblask. Zdecydowanie pomadka warta zakupu i ZJAWISKOWA <3

Kolejna pomadka to...


Nowość marki Essence, czyli Longlasting lipstick :) Pomadka kremowa, super napigmentowana, w porządnym opakowaniu, na dodatek trwałość ma dobrą jak na tę cenę! Recenzję tej serii produktów możecie poczytać tutaj  ESSENCE LONGLASTING LIPSTICK Bardzo je Wam polecam a szczególnie tę czerwień!

Następna szminka...


Ukochany nude od Floarmaru z serii Longwearing w nr L16. KOCHAM!! Produkt jest konsystencją bardzo podobny do kultowych pomadek Rouge od YSL, z tą ogromną różnicą, że tamte się u mnie mażą jak pasta do zębów i robią mega nieestetyczne zmazy na wargach a te pomadki tego absolutnie nie robią!
Absolutnie je uwielbiam i polecam a ten beż moim zdaniem jest piękny <3

Następna szminka...


Ten odcień = 906 hot plum jest niedostępny u nas, natomiast ogólnie mogę napisać, że niesamowicie pozytywnie zaskoczyły mnie pomadki Maybelline! Pierwsze jakie kupiłam były słynne w USA Vivids (macie 1ą z nich na foto wyżej). Zachwyciłam się nimi i postanowiłam zakupić jeszcze jedną i padło na czerwień ;) 
Pomadki są super napigmentowane, nie robią krzywdy naszym wargom a to, co mnie najbardziej urzekło to fakt, że bardzo dobrze się trzymają! Polecam Wam serdecznie Colorsensational klasyczną i Vivids :)))

Kolejna pomadka...


Ostatnia szminka to ukochane przez wszystkich Wibo Eliksir, tutaj w nr 06 :D Mam prawie wszystkie, ten kolor pokazałam Wam przypadkowo, dlatego że odcienie, które posiadam lubię wszystkie bez wyjątku :D 
Pomadki są mega kremowe, błyszczykowe ale też i nie trwałe! To, co najbardziej mi w nich odpowiada to ich mokra konsystencja i fakt, że fajnie nawilżają usta i chronią je przed zimnem, dodając koloru ;) Jedyny minus jak dla mnie to nie trwałość a koszmarne opakowanie :/


Standardowo, nie będę na siłę typować, natomiast jeżeli ktoś zechce zrobić ten tag i mnie poinformować to z miłą chęcią poczytam, tylko proszę autora aby wkleił mi linka do swojego postu w komentarzu :)


Jaka jest Wasza To lista pomadek w roku 2013?




17 komentarzy

  1. Dare to wear wygląda przepięknie! 6 od Wibo mam i bardzo często po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence szminka jest cudna na żywo! O proszę, mamy trochę podobny gust ;)

      Usuń
    2. mam na nią mega ochotę <3

      Usuń
  2. Ależ szybko się uwinęłaś z tym TAG'iem :) Zachwyciła mnie pomadka z Essence i Flomaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomaska z essence wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką z Wibo i to już drugie opakowanie mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudeńka !! :D piękne są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że muszę poszerzyć swoje zbiory o niektóre cuda ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam te nowe pomadki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż jakie masz u siebie, chętnie zobaczę :)))

      Usuń